Happy Holiday

                                                 السلام عليكم

 Selamat Bercuti semua :)
Wah ! Dah lama x uptdate blog.Dah lapuk aku punyer blog.Nevermind lorh.Cuti dah bermula so,dah keluar dari PENJARA.Hehehe.*speechless* Sebenarnye xtau tau nak post pasal ape.Ok!

MAJLIS JAMUAN AMAL PERDANA !!





Meriah kot majlis tu.Form 5 & 4 je yang uruskan majlis pada malam tu.We all duduk je kat atas blok akademik tuh.Letih gak lah duduk bertenggek kat tepi koridor tuh without kerusi.Memanglah ade kerusi kat kelas tapi bile duduk atas kerusi tuh jadi rendah xnampak pulak kat bawah tuh! Alahai ~.
Dengar cite sekolah invite MB tapi,batang hidung MB pon aku x nampak.Tahulah yang MB xjadi datang.Redho je lah kn? Hahaha.
Aku balik malam tu jugak.Malas nak tunggu esok.Alang-alang rumah aku dekat je,balik teros je lah malam tuh.Taktau lah event tu abis pukol berapa sebab aku balik awal lah jugak :)
Anyway,enjoy tengok nasyid malam tuh :)
Dah kering idea!

Stop jelah kn? Ok Bye !






No comments:

Post a Comment